loading...
سایت کلش اف کلنز
معین بازدید : 168 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (1)

اکثر استراتژی های بیان شده نیاز به تعداد بالای اکسیر برای ساخت نیرو و حمله داره حالا اگر شما زیاد اکسیر نداشته باشید چی؟
اگر بخواهید با سربازای عادی ستاره بگیرید چی؟


با ما در ادامه مطلب همراه باشید...

معین بازدید : 212 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

شنیده شده است در کریسمس امسال ما شاهد تغییرات گرافیکی در بازی هستیم و شایعات زیادی از گذشته نیز مطرح میشده است که یکی از آنها تاریک شدن و یا همان شب شدن در بازی کلش آف کلنز است که روستای ما دارای آسمانی پرستاره و ماه خواهد بود و یا حتی گفته می شد که نسبت به آب و هوای شهرتان ، هوای دهکده نیز تغییر پیدا می کرد مثلا اگر در شهر شما باران یا برف می بارید ، در بازی کلش هم همین اتفاق همزمان می افتاد و به هر حال رویای جالبی است !

در ادامه مطلب عکسهایی از شب شدن در بازی برایتان انتخاب کرده ایم که طراحی بازیکنان و طرفداران این بازی می باشد و یا گفته کی شود طراحی خود سوپرسل می باشد که برای پروژه های بعدی خود در نظر دارد ...


با زدن طلسم خشم در این موقع بازی دایره پوشش دهنده اینگونه دیده میشود

معین بازدید : 141 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

موسیقی هایی از آلبومی بنام " Clash Of Clans " که منتشر شده است برایتان قبلا گذاشته بودیم که شامل آهنگ هایی در وصف نیروهایی از کلش بود ( اینجا کلیک کنید )  در این قسمت هم 5 تراک از این آلبوم موسیقی را که جدیدا منتشر شده را گذاشته ایم که در وصف نیروهای بالون - ویزارد - هیلر - دراگون و پکا  است .

که امیدواریم لذت ببرید ... برای شنیدن آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 399 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دردسر گوشی خود را روت کنید اما Xmod جواب ندهد! این یکی از نا خوشایندترین اتفاقات ممکن است اما نگران نباشید ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم .

با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...

معین بازدید : 94 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

باز هم با شایعات دیگری که این روز ها  داغ شده دارک اکسیر لول 7 همان طور که در عکس بالا مشاهده میکنید این عکس بسیاری از کاربران کلش را به شک انداخت آیا این عکس ساختگی است؟ آیا قرار است از این ساختمان در کریسمس رونمایی شود؟ آیا با اومدن این لول ساختمان دیگر بی دارک اکسیری خاتمه خواهد یافت؟


همه اینها در کریسمس امسال معلوم میشود ....

معین بازدید : 133 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین سبک های اتک دادن در کلن وار حمله با دراگون میباشد که به آن میپردازیم.

دراگون ها در سطوح مختلف دارای قدرت تخریب متفاوتی دارند و با هر سطح کمی به قدرت آن ها در تخریب اضافه میشود پس همیشه نباید از دراگون استفاده کرد.

اول بذارید این مطلب رو بگم که بعضی از دوستان در اتک زدن واقعا حرفه ای هستند ولی واقعا روش استفاده از اسپل ها رو نمیدونن و به طور مثال در مواقعی که باید از اسپل های خشم استفاده کنند به اشتباه از اسپل های صاعقه و … استفاده میکنند که واقعا کار اشتباهی است.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 72 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

هنگامی که شما به دهکده حریف حمله می کنید و آنرا غارت می کنید ...

مقداری لوت مانند:طلا  ،اکسیر  و اکسیر سیاه  بدست میاورید و برای اینکه ببیند این مقدار چقدر هستش می توانید با توضیحاتی که میدهیم دقیق ترین اطلاعات را بدست آورید.

برای آگاهی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

معین بازدید : 199 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

کلن محلی است برای جمع شدن قبیله ها با هم و با عضویت در آن می توانید به دیگران نیرو کمک کنید و یا برای حملات خود نیرو های دوستانتان را به همراه ببرید و چه بسا همین نیروهای داخل کلن می تواند سرنوشت حمله تان را تغییر دهید و پیروز شوید.

همچنین مزیتی که کمک کردن نیرو به دیگران دارد این است که Level بازی خود را بالا ببرید و همچنین این امر باعث می شود که بعد از تعداد معینی که کمک کردید از طرف بازی به شما جم  تعلق بگیرد .

برای توضیحات بیشتر و نکات آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 837 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

همانطور که می دانید برای اجرای بازی کلش آف کلنز در کامپیوتر ، احتیاج به شبیه ساز های اندروید دارید که یکی از بهترین های شبیه ساز اندرویدی برنامه بلواستکس BlueStacks می باشد.

توسط این برنامه می توانید کلیه بازی های اندرویدی را روی سیستم کامپیوتر خود بازی کنید ، ولی جدیدا مشکلی برای بیشتر بازیکنان پیش آمده است که هنگام بازی کلش آف کلنز ، صفحه سیاه می شود و بازی کلش آف کلنز اجرا نمی شود که برای این کار ما پیگیر مساله شدیم که متاسفانه با تمام آپدیت ها و تغییراتی که انجام دادیم ، باز هم بازی اجرا نشد ! حالا چه کنیم ؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 65 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

وقتی شما وارد بازی کلش می شوید در بالای گلد ماین و کالکتور اکسیر و دریل های تولید اکسیر سیاه می بینید که علامت طلا  و اکسیر  و اکسیر سیاه  ظاهر شده است و به محض اینکه به این کالکتورها اشاره کنید ، تخلیه می شوند و به مخازن انتقال پیدا می کنند و شاید شما دوست داشته باشید قبل از انتقال آن به مخازن خود بدون آنکه تخلیه شوند مقدار آن را بدانید !

ما در ادامه مطلب این ترفند را به شما آموزش خواهیم داد

معین بازدید : 78 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

چند وقت پیش سوپرسل با افتتاح سایتی جداگانه که شمارش معکوس را نیز در سایت گذاشته بود اطلاع داد که خبری مهم در راه است و حدس و گمان هایی در این رابطه برای این سایت پیشبینی می شد ، از احتمال آپدیت و یا اضافه شدن نیرو های عجیب و غریب که کاربران حدس می زدند تا تعطیل شدن سوپرسل و ... که همگی را به جنب و جوش انداخت که چه اتفاق خاصی قرار است بیفتد ! به هر حال بالاخره شمارش معکوس به پایان رسید و اطلاعات آن منتشر شد ...

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 71 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

دوستان در این قسمت شما را با یک استراتژی خوب و عالی را یاد می دهیم این استراتژی HoWiz است که تشکیل شده از هاگ رایدر و ویزارد که پایه اصلی این استراتژی است .

که در ادامه مطلب شما را با این استراتژی حمله آشنا می کنیم ....

معین بازدید : 127 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

وقتی که بازی می کنیم برای ما این سوال پیش میادو متحیر میمانیم که آیا ملکه کماندار را باید ارتقاء بدهیم به یک سطح خاص یا خیر و اصلا ارزش دارد یا خیر ؟

هر آنچه  لازم باشد در مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز ملکه کماندار ، برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانیم ببینیم و این راهنما به شما کمک می کند که آیا این ارتقاء ارزش دارد یا خیر. پس با ما در ادامه مطلب باشید ...

معین بازدید : 105 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

شما می دانید که همیشه برای نفوذ سرباز هایتان در حملاتی که می کنید نیاز دارید به نقشه حریف طرح و برنامه خاص داشته باشید که حملات تونلی و یا قیفی شکل را که می خواهید انجام می دهید باید ابتدا با دیوارشکن پایه اصلی این عملیات را طراحی نمایید.

خیلی ها نمی دانند که چگونه باید این عملیات را توسط دیوارشکن طراحی کرد و یا حتی از آن استفاده نمی کنند ، البته برای نفوذ به نقشه حریف و طراحی حمله های زمینی مان می توان اسپل زلزله برای خرابی دیوار ها هم بکار برد ولی این مورد بعضی مواقع کارایی کمتری دارد و نمی توان به مرکز نفوذ کرد و اسپل زلزله نیز کم می آوریم و در حملات مان ستاره کمتر می گیریم .

پس در ادامه مطلب با ما باشید با طراحی حملات قیفی (فونلینگ) برای نفوذ به مرکز نقشه ، همراه با دیوار شکن ها ...

معین بازدید : 181 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)
این روز ها استفاده از بازی کلش آف کلنز روز به روز بیشتر می شود و سایتهایی در مورد این بازی پرطرفدار هر روز بیشتر می شود و استفاده از این بازی فراگیر می شود ، ولی همانطور که می دانید بر روی بعضی از گوشی ها با سیستم عامل های مختلف این بازی اجرا نمی شود که باعث ناراحتی بعضی ها هست و دائما از ما سوال می شود که چگونه می توانم بر روی گوشی خود بازی را اجرا کنم که ما هم توصیه ایی نداشتیم جز اینکه گوشی خود را عوض کنید ولی امروز برایتان خبر خوبی داریم که اجرای این بازی بر روی ویندوز فون است که در ادامه مطلب آن را آموزش خواهیم داد ...
معین بازدید : 93 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

کارخانه طلسم سازی اکسیر سیاه -  Dark Spell Factory

کارخانه ی طلسم سازی که فضایی 3 در 3 اشغال می کند در سطوح مختلف طلسم های مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهد .

اگر در تهاجم دشمن کارخانه ی طلسم سازی شما نابود شود طلسم های ساخته شده ی داخل اش از بین نخواهند رفت.

معین بازدید : 707 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

در یکی از آپدیت های بازی که توسط سوپر سل عرضه شد، شیوه ی بررسی بیس حریف کاملا تغییر کرد و امکان حدس زدن منابع از روی ظاهر (که قبلا با چهار سطح مشخص می شد) مشکل شد.

قبل از حمله منابعی که با حمله ی صد در صد به دست خواهید آورد در بالا و سمت چپ قابل دیدنه اما کافی نیست چون حمله در فارمینگ ممکنه به گرفتن صفر ستاره منجر بشه که اشکالی هم نداره چون در فارمینگ منابع مهمه. پس بازیکن باید متوجه باشه که آیا حریف ارزش حمله داره یا نه. بهترین زمین ها برای حمله در فارمینگ، زمین های متروکه هستند.

برای آگاهی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 121 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

در این پست می خواهیم بهترین نقاطی را که در نقشه دهکده تون برای جایگذاری تله ها و بمب های مخفی مناسب است را به شما آموزش دهیم ، بعضی ها معتقدند که بمب ها در آسیب رسانی خیلی تاثیری ندارند ولی به هر حال برای دشمنی که در شعاع این بمب ها قرار می گیرند تاثیر گذار است و می توانند آنها را از بین ببرند.

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 3617 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما برای شما پیش اومده که دوست داشته باشید دوستتان را در بازی کلش آف کلنز پیدا کنید ! دو روش برای این کار وجود دارد یکی استفاده از فیسبوک و دیگری استفاده از کلن تگ ، که در این مطلب شما را با این دو روش آشنا می کنیم

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

معین بازدید : 1041 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

حتما هنگام چت در محیط بازی گلوبال یا همین چت محیط کلن خودتون ناگهان با دستورClear Chat/ و یا Clear/ مواجه شدید و دیدید که ناگهان محیط چت پاک می شود ! و هر چیزی که دیگران و یا خودتان نوشته بودید ناپدید می شود ! همیشه هم از خود سوال می کردید که چه اعجوبه ای پشت کامپیوترش نشسته و محیط چت شرکت سوپر سل را پاک می کند و به اصطلاح مدیریت می کند و بعضی ها هم پا را فراتر گذاشته و ادعای هک کردن را داشتند ! ما در این مطلب می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه این امر امکان پذیر است و چگونه محیط چت بازی کلش آف کلنز را پاک کنیم ! پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید ...

معین بازدید : 437 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)
آیا وقت زیادی دارید؟ دوست دارید یک دهکده دیگه هم داشته باشید و آن را هم پیشرفت دهید و خستگی بازی را کمتر حس کنید؟ دوست دارید برنامه ربات و هک های کلش آف کلنز را هم امتحان کنید ولی از ترس بن شدن و از دست دادن بازی ، جرات نمی کنید ؟ پس شما احتیاج به یک اکانت دیگر هم دارید ! ما در اینجا این کار را به شما آموزش می دهیم ! پس در ادامه مطلب با ما باشید ...
معین بازدید : 79 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

دامی اسپرایت یک ربات قدرتمند و همچنین هوشمند برای بازی Clash Of Clans می باشد که توسط گروه دامی اسپرایت ارائه شده و کینگ ربات(KINGROBOT.IR) عرضه کننده رسمی آن در ایران است. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده ، بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر نموده و باعث پیشرفت لحظه به لحظه ی شما شود. شما قادر هستید با خیال راحت همه چیز را به ربات بسپارید.

جهت آگاهی از امکانات این ربات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 30,486